חזרה

מהי חבילת "ניהול משתמשים"?

חבילת "ניהול משתמשים" מאפשרת לבעל החשבון לשלוח הזמנה לניהול חשבון למשתמשים שונים ובכך לאפשר להם גישה לצפייה ו/או לביצוע פעולות בחשבון של בעל החשבון בהתאם להרשאות שניתנו בהזמנה.

חשוב לדעת: על מנת שניתן יהיה לשלוח הזמנה למשתמש יש לרכוש את חבילת "ניהול משתמשים" שנמצאת תחת הלשונית "המסלולים שלנו".

כיצד מזמינים משתמש?

  1. לאחר לחיצה על הלשונית "ניהול משתמשים" יש ללחוץ על "הזמינו משתמש".

  2. יש להזין את "קוד המשתמש" של המשתמש אותו אנו מעוניינים להזמין. קוד המשתמש נמצא תחת הלשונית "הגדרות חשבון" בחשבון של המוזמן.

  3. יש לסמן את ההרשאות המתאימות וללחוץ על "שליחת הזמנה".

  1. מקבל ההזמנה נדרש לאשר את הזימון מתוך החשבון שלו בוי צ'ק באמצעות לחיצה על "ניהול משתמשים">"הזמנות שקיבלתי"> "אישור".  

  2. למקבל ההזמנה יש 14 יום לאשרה, אחרת היא הופכת לפג תוקף. כל עוד מקבל הזימון לא אישר את ההזמנה, היא תופיע תחת הלשונית "הזמנות ששלחתי".

  3. ההרשאה שניתנה תהא בסטטוס "פעיל" כל עוד המזמין לא השהה אותה, ובכל מקרה היא מוגבלת עד לתאריך שבו פגה חבילת "ניהול משתמשים" של המזמין.

למה משמשת לשונית "חשבונות"?

"מורשי גישה"- במסך זה יש פירוט של כל המשתמשים שאישרו את ההזמנה לניהול חשבון, לרבות פירוט ההרשאות שניתנו להם, סטטוס ההרשאה (פעיל או מושהה) ותוקף ההרשאות.

"חשבונות בניהולי"- במסך זה יש פירוט של כל ההזמנות שהמשתמש קיבל ממשתמשים אחרים ואישר אותן, לרבות ההרשאות שקיבל בכל חשבון, סטטוס ההרשאה (פעיל או מושהה) ותוקף ההרשאות.

היכן ניתן לצפות בפעולות שבוצעו בחשבון שלי ע"י המשתמשים שהזמנתי?

תחת לשונית "דו"ח פעילות". במסך זה יהיה פירוט של כל הפעולות שבוצעו בחשבון שלי ע"י המשתמשים שאישרו את ההזמנה ששלחתי אליהם, לרבות סוג הפעולה, מועד ביצוע הפעולה וכיו"ב. ניתן לבצע סינון לפי שם המשתמש, תאריכים ועוד.

הצטרפות מסלולים לעסקים