חזרה

איך וי צ'ק עוזרת לעסקים להגדיל את מחזור המכירות

מרבית אנשי המכירות בישראל נמצאים באופן תמידי ברדיפה אחר תשלומים ומבזבזים את המשאב הכי יקר של הארגון- זמן אנשי המכירות שלו.

15/08/2022

הבעיה חוזרת על עצמה חודש בחודשו ובמקום שאנשי המכירות יתמקדו במכירה איכותית והגדלת מחזור המכירות של העסק הם עסוקים במרדף מתיש אחר גביית תשלומים ותזכורות לחובות פתוחים מלקוחות. כפתרון לבעיה בעלי עסקים רבים מגדילים קווים ומגייסים סוכני מכירות נוספים על מנת לייעל את תהליך המכירה ולהגדיל את מחזור המכירות של העסק. בכמה צעדים פשוטים ליישום ניתן להגדיל הכנסות ולצמצם עלויות וזאת ללא צורך בגיוס סוכנים נוספים. אז איך מייצרים מכירה איכותית ומגדילים את מחזור המכירות? הנה כמה טיפים שיקדמו מכירה איכותית בקרב אנשי המכירות של הארגון שלכם.

חיזוק הקשר עם הלקוח

יציאה לפגישות יזומות של איש המכירות מחזקת את הקשר בין איש המכירות ללקוח, מייצרת היכרות ומחויבות טובה יותר בין הצדדים ומאפשרת לאיש המכירות ליזום ולהוביל את המכירה במקום להיות מובל על ידי הלקוח בהתאם להעדפותיו ולוח הזמנים שלו.

חידוד תפקיד איש המכירות

יש לשנות את התפיסה של איש המכירות כסוגר עסקאות לגורם שמהווה את החולייה המקשרת שבין הארגון ללקוח. מקצועיותו של איש המכירות אל מול הלקוח תמצב אותו כגורם מקצועי ואמין שניתן להיעזר בו בכל עת שבו נדרש סיוע או התלבטות עבור העסק. בניית מערכת יחסים ארוכת טווח בין הלקוחות לאנשי המכירות מונעת נטישת לקוחות ואף עשויה להחזיר לקוחות אבודים או חוזרים. הסוכן רץ למרחקים ארוכים ולא לסגירה מהירה. קשר מסוג זה הוא מנוע הצמיחה של העסק ומאפשר מכירות איכותיות וחוזרות.

התאמת המכירה על בסיס לקוח

גמישות היא שם המשחק בריקוד העדין בין הלקוח לאיש המכירות. לכל לקוח יש כאבים שונים, צרכים אחרים וצורת תקשורת שונה. איש מכירות שרוצה ליצר מכירות איכותיות יותר צריך לדעת להתאים את עצמו למגוון סוגי לקוחות. המכירה שלו צריכה להתמקד בערך ללקוח הספציפי שלו שכן, מוצר אחד עשוי לתת ערכים שונים ללקוחות שונים. בסופו של יום, הגמישות היא זו שתקבע את טיב מערכת היחסים ותשפיע באופן ישיר על איכות המכירה אל מול הלקוח.

הפרדה בין תהליך הגבייה לתהליך המכירה

מרבית אנשי המכירות מכירים את הטלפון הבהול מהמשרד שמודיע שהצ'ק מוכן ושצריך ללכת ולאסוף אותו. למעשה, איש מכירות שמכלה את זמנו בגבייה במקום לבצע מכירות איכותיות אינו מרוכז ביכולת להרחיב את מערכת היחסים אל מול הלקוח שלו וכפועל יוצא מכך בהגדלת המכירות של הארגון. חשוב לבצע הפרדה בין תהליך גבייה למכירה ולנסות לא "לקלקל" את מערכת היחסים בין איש המכירות ללקוח.

מכירה איכותית במקום גבייה מתסכלת

הדרך למכירה איכותית מתחילה בהפרדה בין גבייה למכירות ושיפור כושר הגבייה כך שאנשי השטח יתמקדו רק במכירות וברצון הלקוחות. מערכת הגבייה של וי צ'ק עושה את העבודה עבור אנשי המכירות ומאפשרת להם להתמקד במכירה איכותית ולחתור לעברה ובכך להגדיל את מחזור המכירות של העסק.

איך וי צ'ק עוזרת לעסקים להגדיל מחזור מכירות?

  • את המפגש הפיזי לצורך הגבייה ואיסוף הצ'קים מחליפות פעולות דיגיטליות מרחוק
  • את שיחות הטלפון מחליפות תזכורות אוטומטיות
  • את דפי הנייר מחליף צ'ק דיגיטלי ללא נייר
  • הפקדת הכספים נעשית ישירות לחשבון הבנק וכלל הפעולות נעשות בשקיפות מלאה (הפקדות, תשלומים שבוצעו או נדחו)
  • סטטיסטיקה תקופתית לאחוזי הגבייה
  • אפשרות לאמוד את תוצרי סוכני המכירות.
הצטרפות מסלולים לעסקים