חזרה

יוצאים קבוע: השירות שמחליף את הוראות הקבע וחוסך לכם זמן (ועוד הרבה כאבי ראש)

יש סיכוי סביר מאוד שבעוד כמה שנים לא נבין איך עשינו את זה לעצמנו. איך נאלצנו למלא מסמכים בניסיון להקים הוראת קבע אחת פשוטה ולעבור את מעגל הקסמים הנפלא הזה כל פעם מחדש, עם כל לקוח חדש שהצטרף לשירות שלנו או עם כל סדרת תשלומים חדשה שנאלצנו לבצע. ובכן, אנחנו מזמינים אתכם לעלות על מדי החלל ששמרתם בבוידעם ולקפוץ איתנו לביקור בעתיד - שנמצא ממש כאן! הכירו את השירות של V-CHECK שמחליף את הוראות הקבע ועושה את החיים הרבה יותר קלים.

דייט ל- 10 שנים

עם V-CHECK תוכלו לשלוח ללקוחות עד 120 בקשות לתשלום עם תאריך חיוב קבוע מדי חודש, וכך למעשה להחליף את הוראת הקבע המסורבלת - עד ל-10 שנים! התוצאה: סדרת תשלומים קבועה ועשור של שקט נפשי מקסימלי. וזה לא הכל.

הצטרפות מסלולים לעסקים

המצרכים הדרושים: מספר הטלפון הנייד של הלקוח וזהו!

במקום להקים לכל גוף הוראת קבע נפרדת, פשוט נרשמים לשירות של V-CHECK, מזינים את מספר הטלפון של הגוף המחויב (הלקוח) ויש לנו את זה! בלי למלא שורת מסמכים מסורבלת, בלי להזדקק לפרטי חשבון בנק או לזכור את פרטיו האישיים של הלקוח ובלי להשקיע בתהליך דקה אחת נוספת. פשוט מגדירים את הסכום הרצוי, קובעים את מספר התשלומים ומקימים סדרת בקשות לתשלום מותאמת אישית ללקוח (דרך הצ'ק הדיגיטלי של V-CHECK כמובן, שכעת הופך לסדרת צ'קים חגיגית) - זה פשוט, זה נעשה בקליק והדבר היחיד שתצטרכו לברר לפני הוא מה מספר הטלפון של הלקוח. סה - טו.

תשלומים ללא תפיסת מסגרת

הצטרפתם לשירות מסוים או רכשתם מוצר חדש והחלטתם לפרוס את החיוב לתשלומים? אם עד היום פריסת התשלומים נגסה במסגרת האשראי, עם V-CHECK אתם יכולים לעשות זאת בקליק וללא לחץ על מסגרת האשראי.

הצטרפות מסלולים לעסקים

צ'קים, הוראת קבע בנקאית והוראת הקבע באשראי - OUT!

עבור ישראלים רבים, השימוש בהוראת קבע הוא אחד מהכלים הנפוצים, השימושיים והיעילים ביותר לחיוב קבוע למגוון תשלומים - וניתן להבין מדוע. בעידן שבו אנחנו נדרשים לשלם לחברת החשמל, הגז, שירותי הסטרימינג וחוג הקפוארה של הילד מדי חודש, וגם מצופה מאיתנו לזכור את שלל התשלומים האלו במועדם הנדרש, זה פשוט נעשה כורח המציאות. עם V-CHECK אינכם צריכים למלא אינספור צ'קים ידניים או להקים עוד ועוד הוראות קבע מסורבלות, אלא פשוט להיכנס למערכת ולצאת לדייט עם הצ'ק הדיגיטלי הבא שלכם: להגדיר את שם המוטב, את הסכום לחיוב ואת פרק הזמן ומועדי החיוב של הצ'ק (או במילים אחרות: להגדיר האם מדובר בסדרת תשלומים או בחיוב בודד). הכל סופר דיגיטלי, אין צורך לעקוב באופן פעיל אחרי התשלומים, לתהות האם הם הגיעו ליעדם או האם נפלה טעות במילוי. ואם יש צורך במספר חותמים? סדרת התשלומים החדשה שלכם עוברת אוטומטית לחתימה דיגיטלית לחותם השני שהגדרתם, לפי הצורך.

בחנו את עצמכם: האם V-CHECK מתאימה לכם?

על קהל לקוחותיה של V-CHECK נמנים נותני שירות מסוגים שונים (משרדי עו"ד, משרדי רו"ח, משרדי פרסום, סושיאל ועוד), החברות מהמובילות במשק, חברות ניהול ואחזקה, גני ילדים, מנהלי חוגים, בעלי דירות הגובים שכירות חודשית וגם כל מי שנדרש לפריסת הלוואות חודשית או שעובדים בריטיינר חודשי קבוע. איך תדעו אם השירות מתאים לכם? פשוט נסו לחשוב על אופי הלקוחות שלכם וגביית התשלומים מהם - האם זה נעשה באופן קבוע, בתדירות קבועה, ובסכומים קבועים? האם אתם מכלים על הקמת הוראת קבע לכל לקוח חדש זמן יקר? הנה התשובה שלכם - V-CHECK!

הצטרפות מסלולים לעסקים