חזרה

תעבירו את זה הלאה:
נפרדים מההעברה הבנקאית

עם V-CHECK מעבירים תשלום בקליק היום - ומחויבים אח"כ! בלי לזכור פרטי חשבון בנק, בלי לתפוס מסגרת אשראי ועם מקסימום שקט נפשי. איך זה עובד, מה הבשורה ואיך היא טובה לכולם - גם למעביר וגם למקבל? הנה כל מה שכדאי לדעת על השירות שכבש אלפי בעלי עסקים בישראל.

נניח שאתם צריכים להעביר תשלום

בעידן הסופר טכנולוגי של היום, העברת כספים בין שני בנקים היא פעולה פשוטה ומיידית, הנעשית בלחיצת כפתור, לא? ובכן, כן - אך רק לכאורה. בפועל, אתם נאלצים להיפרד מהתשלום ממש במעמד ההעברה, מסגרת האשראי שלכם מצטמצמת וכל זה רק במקרה שאתם באמת זוכרים להעביר את הכספים בזמן.

לא אסון, זה נכון

אבל מה אם נבשר לכם שהתהליך הזה, שאתם נדרשים לעשות לא אחת במהלך החודש (או שתיים, או שלוש) יכול להיות הרבה יותר נוח? הכירו את הפלטפורמה שלוקחת את ההעברה הבנקאית המסורתית, מניחה אותה במקומה הראוי בין דפי ההיסטוריה והופכת את התהליך - ואת התוצאה - לנוחים, מתקדמים והרבה יותר דיגיטליים ממה שהיה נדמה שאפשר: הכירו את השירות של V-CHECK, המהווה תחליף לביצוע העברות בנקאיות (ועוד הרבה יותר מזה!).

הכל תלוי בטיימינג

אתם קצרים במזומנים, סיכמתם עם מקבל התשלום על מועד תשלום עתידי או מכל סיבה אחרת - אתם רוצים להורות על העברת התשלום מיד, אך להיפרד ממנו בפועל במועד אחר, ושמקבל התשלום יחזיק כבר היום בנכס הדיגיטלי שאמור להיות מועבר אליו בתחילת החודש הבא. עד ש- V-CHECK הגיעה לעולם, לא הייתם יכולים לעשות את זה- התשלום היה נפרע באותו הרגע ומסגרת האשראי שלכם הייתה מודיעה לכם חגיגית שהיא מתכווצת בזאת. עם V-CHECK אתם יכולים לתזמן את מועד העברת התשלום למועד עתידי מדויק המתאים לשני הצדדים, ללא פגיעה במסגרת האשראי וכל זה כשההעברה משתקפת בחשבון ה- V-CHECK של הצד המקבל באופן מיידי.

הצטרפות מסלולים לעסקים

איך זה עובד?

אתם פשוט נותנים הוראה להעברת הכספים, מקבל התשלום מקבל התראה שהכספים נמצאים בהמתנה בחשבון ה- V-CHECK שלו עד לתאריך המוסכם, ורק במועד הפירעון שנקבע חשבון המשלם מחויב בתשלום. אתם לא צריכים להתעסק עם זה שניה אחת נוספת ואתם לא צריכים לזכור להעביר את התשלום בתאריך היעד. עד כדי כך זה פשוט.

התוספת שלא תופסת: מסגרת האשראי חופשית!

כשאתם משתמשים בשירות של V-CHECK, מסגרת האשראי שלכם לא נפגעת. בין אם תבחרו לשלוח V-CHECK (השפה שלנו להעברה בנקאית) עם תאריך פירעון לעוד שבוע, למשל, ובין אם למועד נדחה אחר, מסגרת האשראי שלכם נותרת בדיוק אותו הדבר, והעובדה שהעברתם תשלומים לא פוגעת בה כלל.

ותודה לרשות שוק ההון

איך זה אפשרי? הודות לרישיון מרשות שוק ההון שקיבלה V-CHECK בשלהי 2022 למתן שירות בנכס פיננסי- בסיסי. עם הרישיון שניתן לה, כעת יכולה החברה לגבות את התשלום מצד א' (להלן: אתם) ולזכות אותו בצד המקבל - גם במועד מאוחר יותר, מתוזמן, שאתם בוחרים. עד היום, הגורמים שהיו יכולים להעביר כספים ולהעניק שירותים פיננסיים מהסוג הזה היו חברות האשראי והבנקים - היום, גם V-CHECK יכולה, ואתם מרוויחים.

נכס דיגיטלי לכל דבר

ובזמן שאתם מנצלים את הזמן שהתפנה לכם ואת השקט הנפשי ללגימת בירה בחוף הים (או קפה במטבחון של המשרד, גם הולך), גם מקבל התשלום נהנה משקט נפשי מקסימלי. מועד התשלום הגיע וחשבון המשלם לא חויב? אין דבר כזה, כי כבר הוריתם לעשות זאת הרבה קודם. התשלום לא נפרע? מקבל התשלום רשאי לגשת להוצאה לפועל, כיוון שזהו נכס דיגיטלי לכל דבר - וזה מה שהכי חשוב לזכור: זה אותו הכסף שאנחנו מכירים, זה שהופיע בשורת החיוב בבנק או בפנקס הצ'קים שלנו - רק דיגיטלי!

הצטרפות מסלולים לעסקים